jueves, 15 de diciembre de 2011

Conclusions

Aquesta és la meva darrera setmana de pràctiques amb la psicopedagoga de l’EAP.

He tingut molta sort amb la psicopedagoga , és una persona que es desviu per la seva feina i intenta transmetre en tot moment aquesta reacció a la resta de persones.

En cap moment m’havia parat a pensar en totes les funcions que pot tenir la psicopedagoga de les  escoles  i de com són de importants les seves decisions tant per a l’escola , l’alumne i la família. Ja que moltes vegades s’ha de treballar des de els tres àmbits.

El fet de no estar sempre en un mateix centre, m’ha proporcionat un altre punt de vista . Ja que he pogut veure quin era el centre més integrador i quin no ho era tant. On els mestres i l’equip directiu facilitava poder realitzar un bon treball i quins no deixaven poder realitzar la feina psicopedagògica  dins de tot lo que és ideal com a professional.

L’altra dia pensant, a arrel d’una reunió de coordinació, vaig veure la realitat , i vaig poder veure quants professionals d’àmbits diferents poden treballar amb un cas en concret. És a dir , darrera d’un nen poden haver-hi fins a 8 professionals.




No hay comentarios:

Publicar un comentario